مقالات مقالات .

مقالات

فلاشینگ نما

برای محافظت از عوامل خارجی مثل باران و طوفان در پشت بام و حیاط کاربرد دارد.
انواع مختلفی فلاشینگ نما ساختمان دارد
فلاشینگ نما نبشی به شکل ال:از این مدل فلاشینگ نما برای گوشه ها دو طرف دیوار و نقطه های متصل به سقف دیوار و درزهای دیوارمورد استفاده قرار می گیرد.به عایق بندی کمک زیادی می کند و جلوه قشنگی را به ساختمان می دهد.
فلاشینگ نما مدل یو: از مدل فلاشینگ نما طرح یو برای متصل کردن دو لبه نو درجه ساخته شده و دو طرف به سمت داخل خم می گردد یکی از پر مصرف ترین فلاشینگ ها ساختمانی شناخته شده نسبت به سایر فلاشینگ های ازاستحکلام و مقاومت بالای بهره مند است.در ابعاد و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده .
فلاشینگ نما ساختمان طرح سه پله :در حاشیه جلو پله سقفی یا پانل دیواری که آب را به سمت بیرون هدایت می کند.برای انتخاب فلاشینگ نما ساختمان طرح سه پله هم از طرح و رنگ های مختلفی می شود استفاده کرد.
فلاشینگ نما ساختمان طرح تاج ( تیزه): از این مدل فلاشینگ در زوایه متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد خمیدگی فلاشینگ نما ساختمان مدل تاج باعث شده برای وصل کردن دو سقف بهم مورد استفاده قرار گیرد.تفاوت این فلاشینگ با دیگر ها در جزئیات ظاهری و اجزای تشکیل دهنده بخش لایه رویه-فوم درزگیر-فلاشینگ زیره درروند درزبندیرا بهتر انجام می دهد و سقف در سمت زیرین پوشش کامل می گیرد.
فلاشینگ نما ساختمان دارایی مزیت های می باشد:
فلاشینگ نما ساختمان برای مخفی کردن اشکال های شیروانی و نمایی ظاهری جذاب به ساختمان پیشرو است.
متریال مورد استفاده در طراحی فلاشینگ نما
با توجه به نوع استفاده آن در جنس های گوناگونی طراحی شده از ورق های رنگی و گالوانیزه -ورق سیاه روغن-ورق فولادی ضد زنگ-ورق آلومینیومی ساخته می شود.
انواع فلاشینگ نما از نظر کاراریی:ازنظر شکل و مدل در مصارف مختلفی کاربرد دارد که در ادامه به بررسی بیشتر آن پرداخت می شود.
فلاشینگ نمای درو پنجره :در این نوع از فلاشینگ ها از یک لبه فلزی در بالا پنجره ایجاد می شود و قالب پنجره را زیبا و شیک میکند وار رسیدن باران و گرد و خاک بهداخل منزل جلوگیری می کند. از ریختن برف و باران به روی شیشه هم اجتناب می کند.
فلاشینگ نما ساختمان سقف شیروانی: به روی سقف ها طراحی شده و از ورودگد و خاک به داخل ساختمان جلوگیری می کند به مدل ها ی هلالی و پله ای و آینه ای ساخته و تولید می شود که هرکدام از این مدل ها دارای جذابیت خاصی دارد و می توان به دلخواه استفاده کرد.
فلاشینگ نما ساختمان روی دیوار:بعنوان پوشش و مراقبت به روی ئیوار نصب می گرددو از رسیدن نم و رطوبت به داخل دیوارجلوگیری می کند .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۹:۰۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)